Copywriting
294
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-294,page-child,parent-pageid-261,bridge-core-3.0.9,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.7.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-896

Femke Kamps

 

– content creator –

Copywriting

Goede ideeën verdienen sterke woorden. Hoe breng je de boodschap over zodat je lezer die niet alleen begrijpt, maar er ook enthousiast van wordt? Dat is waar ik in het digitale beeld verschijn. Ik vertaal jouw visie naar heldere en pakkende teksten die resoneren met je doelgroep. Samen zorgen we ervoor dat je boodschap niet alleen wordt gehoord, maar ook blijft hangen. Dat doe ik op een manier die past bij jou, je orgsanisatie en je doelgroep. Samen komen we tot ijzersterke copy die je boodschap extra glans geeft.

Met ervaring in het schrijven voor uiteenlopende organisaties, weet ik hoe ik de essentie van een boodschap kan vangen en overbrengen. Of het nu gaat om e-mailmarketing, social media content of projectcommunicatie: ik zorg voor teksten die impact maken.

 

Laten we samen jouw verhaal vertellen. Neem direct contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.

&C

Ik schreef verschillende Human Interest-artikelen voor &C, met een focus op maatschappelijke relevantie. Dit omvatte onder andere een diepgaand artikel over vruchtbaarheid en een stuk over de mythes rondom de maan.

BANKINFORMATIE PUNT.NL

Eén op de zes volwassenen in Nederland vindt het moeilijk om zelfstandig bankzaken te regelen. BankInformatiepunt.nl is het startpunt voor hulp bij bankzaken. In dit project heb ik, in opdracht van de Betaalvereniging, B1-teksten geschreven en geadviseerd over toegankelijkheid.

BRIDGEFUND

Voor Bridgefund heb ik grappige teamteksten geschreven met een knipoog voor de “Over ons”-pagina. Deze teksten brengen de persoonlijkheden en het unieke karakter van het team op een luchtige en humoristische manier naar voren.

COSMOPOLITAN

Voor Cosmopolitan schreef ik SEO-proof online artikelen en nieuwtjes die perfect aansluiten bij de doelgroep. Daarnaast was ik ad interim verantwoordelijk voor de contentplanning en actief als Cosmopolitan Brand Ambassador.

FASHIONCHICK GIRLS

Verantwoordelijk voor het schrijven en samenstellen van diverse producties en projecten, met een focus op lifestyleartikelen en coördinatie. Daarnaast voerde ik interviews, waaronder met Demi Lovato. Sinds september 2013 was ik ook betrokken bij de (technische) eindredactie en fungeerde ik als projectleider voor de Fashionista Confessions Special en de schoolagenda’s van 2014-2015 en 2015-2016.

GLAMOUR

Bij Glamour schreef ik artikelen met een human interest-insteek en specialiseerde ik me in het afnemen van interviews. Ik interviewde onder andere Jeremy Scott, Yolanthe Sneijder-Cabau, Arjen Lubach, S10, René van Meurs, Géza Weisz en Joshua Nolet.

PFZW

In opdracht van ZB Communicatie & Content schreef ik voor Goed Bezig, het printmagazine en online platform voor medewerkers in de zorg en welzijn van Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). Ik voerde interviews met verschillende professionals in de zorg- en welzijnssector over uiteenlopende onderwerpen zoals geweld op de werkvloer, online reanimatiecursussen en werken op de afdeling Neonatologie.

WE FASHION

Als copywriter bij WE Fashion schrijf ik diverse teksten voor de website, nieuwsbrieven, mailfunnels, social media en productbeschrijvingen. Mijn werk omvat het creëren van pakkende en overtuigende content die de merkidentiteit versterkt en klanten informeert en inspireert.