Social Media Workshops
295
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-295,page-child,parent-pageid-261,bridge-core-3.0.9,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.7.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-896

Femke Kamps

 

– content creator –

Social media workshops

In een wereld waarin ‘online aanwezig zijn’ de norm is, is het cruciaal om te weten hoe je je onderscheidt. Wil je écht impact maken met je social media? Dan is het tijd voor een diepere duik. In mijn inspiratiesessies en workshop leer ik je niet alleen de kneepjes van diverse social media platforms, maar ook hoe je ze strategisch inzet om je doelgroep te bereiken én te activeren.

Samen verkennen we de vragen en behoeften van je doelgroep en hoe je daarop kunt inspelen. In een interactieve setting werken we toe naar een concrete en uitvoerbare strategie die past bij jouw doelen. Of je nu net begint of al ervaring hebt, ik zorg ervoor dat de workshop of lezing is afgestemd op jouw specifieke wensen en uitdagingen.

 

Interesse in een workshop of inspiratiesessie? Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

ACCELL NEDERLAND

Voor het merkteam van Batavus, Sparta en Koga heb ik een op maat gemaakte workshop verzorgd, gericht op het optimaliseren van hun Instagramkanaal om de familie doelgroep en jongvolwassenen beter te bereiken. Tijdens de workshop besprak ik diverse tips & tricks om het aantal volgers te laten groeien, strategieën om de doelstellingen voor engagement en bereik te halen (zowel betaald als organisch), en advies over visuele content en copy. Deze sessie heeft het team geholpen om een sterkere en effectievere aanwezigheid op Instagram te ontwikkelen.

ANGRO

Voor het merkteam van Apollo, Sarlini en Heatkeeper heb ik een op maat gemaakte workshop verzorgd, gericht op het optimaliseren van hun Instagramkanalen om hun doelgroep beter te bereiken. Tijdens de workshop besprak ik diverse tips & tricks om het aantal volgers te laten groeien, strategieën om de doelstellingen voor engagement en bereik te halen (zowel betaald als organisch), en advies over visuele content en copy. Daarnaast behandelde ik influencermarketing, waarbij we effectieve manieren bespraken om samen te werken met influencers om de merkbekendheid en betrokkenheid te vergroten.

TILBURG UNIVERSITY

Ik geef gastlessen over Instagram voor het Bachelor-vak ‘Social Media Marketing’ binnen de opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen. Tijdens deze lessen deel ik inzichten en strategieën over het effectief inzetten van Instagram voor marketingdoeleinden, waardoor studenten praktische kennis en vaardigheden opdoen die direct toepasbaar zijn in het veld.